Login | Register


All times are UTC + 1 hour


It is currently Wed Mar 29, 2017 0:21 am




Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 18:07 pm 
- Mod -
User avatar

Joined: Wed Aug 08, 2007 18:54 pm
Posts: 1664
Location: Inzwischen woanders
Also, ich baue gerade eine Map mit Inseln in der Eiswüste, jedoch landen alle Eisschollen, die ich setzte, auf dem Meeresgrund. Nachdem ich das Tutorial des Edotor gelesen hab, weiß ich, dass das auch siene Richtigkeit hat, nur hätte ich jetzt eine Frage: wie kann ich die Höhe, in der ein objekt ist (hier wären 16 Meter notwendig) veränderbar?


Top
 Offline Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 18:31 pm 
- Mod -
User avatar

Joined: Tue Jul 17, 2007 13:03 pm
Posts: 534
Location: Dam-Torsad
die Schollen auswählen "T" drücken, und nach oben verschieben.
Für genau 16 die Schollen auswählen, oben "Objekte", dort treansformieren und bei "Absolut" den z-wert auf 16 setzen.

_________________
Parker may be an egotistical bastard, but he is easily the best mapper para-welt.com possesses, which at least makes his intolerable arrogance somewhat excusable.


Top
 Offline Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 13, 2008 20:54 pm 
- Mod -
User avatar

Joined: Sat Jul 14, 2007 15:44 pm
Posts: 13970
Location: Seldwyla
Oder Schollen auswählen, auf den Transformieren Buttom klicken und nach Gefühl hochschieben ^^

Wie siehts jetzt eigentlich aus mit der Map?

_________________
Image
Image
2nd Place Johnnyzocker's Tournament 2008.
2nd Place Saturday Battle Tournament 2010.
3rd Place X-Mas Tournament 2010.


Top
 Offline Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron